wtorek, 12 marca 2013

Zapowiedź


Świat skrywa różne tajemnice, jesteś pewien, że chcesz je odkryć? Mroczne i krwawe mogą na zawsze zmienić twoje życie.

Nastoletnia Kayla przeprowadza się z Miami do Nowego Jorku.
Wielkie miasto skrywa krwawą tajemnice, która zmieni jej życie. Czy dziewczyna zapanuje nad tym co będzie się  z nią działo? Czy poradzi sobie z takim sekretem. Czy zdobycie się na wybaczenie tym, na których jej zależy? Czy może postanowi, że życie nie jest nic warte. Sam się przekonaj i zobacz co czeka Kayle.

2 komentarze:

  1. Obca krew - brzmi jak tytuł wyjątkowej powieści o wampirach. Mam nadzieję, że nie zawiedziesz czytelników i pokażesz nam opowiadanie równie dobre jak tytuł. Niestety, nie mogłam odtworzyć zapowiedzi, ale może to błąd mojego komputera. Tak czy inaczej, zapraszam Cię na: osmy-swiat.blogspot.com

    Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że tak uważasz. Mam nadzieję, że nie zawiodę. Mi zapowiedź otwiera się normalnie, więc nie mam pojęcia co może być nie tak:) Chętnie odwiedzę twój blog:)

      Usuń

Obserwatorzy